Alla inlägg den 3 augusti 2020

Av anonym anonym - 3 augusti 2020 14:05

sitter ni nu på båten till sthlm .
och den här extra veckan var nog det som behövdes måste jag säga att det var.
är ju bara hemma nu 2 veckor känns precis lagom också måste jag säga också vill inte ha flera veckor från och med nu blir det 14 dagar varje mellan resa.
jag trivs inte med vara borta nästan en månad sen åka.
är ganska less på det här med h och hennes gnäll som gör att det känns är förbjudet att åka bara för hon ska få som hon vill.
sorry tjejen men hon ska inte få bestämma om hon tror det.
båt resan kaos på morgonen tåget blev försenat mellan salo och kuppis så jag var den sista som klev ombord båten och sen på vägen till båten så höll jag på att snubbla i rull trappan så jag rev mig lite på benet på vägen in till båten.
blev ju så stressad när det plötsligt stog 08:01 så fick panik när man såg röken ur skortstenen också
men hit tills har resan gått bra också så om ett par timmar är man hemma.
ska kolla kontot om jag kan ta och betala båtbiljetten till åbo nu när jag kommer i hamn plus 2 kronor för det som fattades på ex pojkvännens middag på buffen.
så att det är gjort.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards