Alla inlägg den 12 augusti 2020

Av anonym anonym - 12 augusti 2020 01:27

i dag blev det en trevlig dag på stan med barndoms kompisen som bor i samma kvarter och samma länga på huset också.
spontan fråga om hon ville hänga på till värtan där jag skulle ordna det sista av båtbiljetten inför lördagen efter gotlands resan.
som hon gjorde också som sagt, efter att en kompis till hennes dotter kom dit och umgicks en stund också.
så vi åkte in till värtan och då hade dom stängt hela terminalen jag förstog ingenting trodde det var ett skämt.
plus glömde sonens gudmor också som var meningen att jag skulle ha träffat.
men kände samtidigt att jag inte hade nån lust att göra det för nu är hon i kill stadiet igen och prata om bara killar så att man blir vansinning.
och mest obehagliga är att hon börja prata med sin fd mans kompis som har kontakt med som hon nu ska börja träffa också ta med på kryssning ärligt talat vet jag inte vad jag ska säga om det helt ärligt eller som sagt.
jag hade inte ens tänka tanken att göra eftersom sanningen kommer fram och hur det ska tolkas.
annars så har man vart i stan och sen en ny vända till värtan lyckades betala också det sista.
och hem sen kom ett meddelande den här tjejen som har hand om dom här tjejerna på nattjouren om att hon som skulle komma var sjuk och så kom den här nya tjejen hit .
så gav henne som har hand om detta just nu till den nya annars skulle hon inte kommit in genom porten.
men i morgon kommer det bilder lite bilder från kryssningen, och gotland och sen hem.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards