Alla inlägg den 15 augusti 2020

Av anonym anonym - 15 augusti 2020 23:19

v väckte mig runt kvart i fem var vaken trots ny vaken.
åkte tillsammans med henne in till centralen och där hoppade jag av och tog tåget till ropsten och sen promenrade till värtan och checkade in mig också vi var 5 personer totalt på terminalen så jag kollade jag på trailer och som var runt 20 stycken kanske 10 person bilar totalt .
dom börjar ju nu köra transport/enkel/ tur- retur resor för finländare igen som i maj.
ingen trängsel i allafall måste jag säga men sen i mariehamn blev det helt annat .
men tror dom flesta höll sig ute på däcket precis som jag eller hytterna också.
men resan var trevligt fick byta om kläder också.
var för varmt i byxorna o t tröja,
sen klev i land så då var det som här som kollade passen mm.
tåget gick lite tidigare och blev grymt försenat som störde mig rejält men till slut kom man fram.
lite bilder under resans gång.

Av anonym anonym - 15 augusti 2020 13:49

i dag grön gubbe i stället för gul gubbe.

Av anonym anonym - 15 augusti 2020 01:37

komm hem i går efter vart till gotland vet nästan inte hur jag ska börja .
om man börjar med silja symphony då inte så mycket människor förutom terminalen så klart men då låg paldiski fartyget inne också.
så gissar det var till det fartyget också men kan dock inte svara till 100 på det.
kontroll på biljetten var det som också kändes tryggt också och sen handsprit precis över allt också i alla hörn som fanns och restauranger mm.
på buffen så var besticken på bordet och sen hade förpackning på gummi handskar i 3 olika storlekar också sen fick man ta mat.
var mycket fisk grönsaker också mamma hade vart glad i allafall om hon hade vart med äter fisk ej vanligt kött.
sen upp till promenaden och titta och kollade i gift eltricks sen gift and toys om det fanns nått till lill trollet.
men hittade inget eller hade inte det jah tänkte mig precis .
var till starlight lysdnade på några tjejer som lyssnade en hade en grym röst.
men luft konditionetingen inne på båten var iskall.
sen blev jag rejält dålig i magen också rintig lös i magen .
och samma sak efter sjöfrukosten också till och med.
men led väldigt mycket exet som gick o kring med kryckor.
men visby wow vilken mys stad.
åker gärna dit igen måste jag ta och säga att det var .
tog en promenad trevligt och. trevliga personer.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards