Alla inlägg den 1 september 2020

Av anonym anonym - 1 september 2020 02:17

sov gott och somnade om framför tv.n och vakande av att mitt älsklings program var i gång .
skicka ett god morgon till den här killen vi kan kalla honom för j sen gjorde frukost till mig.
lagade frukost till mig tog en funderare på vad man skulle göra i dag bestämmde mig för att röja undan mina kläder och sen snygga till lite saker fått nog av vissa saker också som jag kände som jag behövde damma av nu.
vissa ytor vill jag själv ville göra.
och sen kläder som jag vill ha undan så inte den som ska städa viker ihop skitiga o rena kläder.
så har tvätta upp allt som jag har haft framme och i kabinväskan som sagt .
har blivit bombaderad med massa sms av j.
den bild jag har fått av han nu så seriöst vet inte vad jag ska göra verkar ju vara hur underbar gosig rolig som helst får mig må bra och vara glad ha mig på bra humör och mår bra.
och vi har nu prata med varandra runt 3 timmar nu 2 kvällar i rad.
har trevligt kul och roligt prata om allt mellan himmel och jord och om allt.
och har nu bjudit mig till e tuna bestämde åtminstone för att stanna till den 6. e i allafall.
så slipper man gnällspiken och ena kvällen med den här vikarien också som jag har väldigt svårt för.
1. var som att prata med en som bara har dessa båtar i huvudet vare sig sluta jobba eller inte och det här gjorde mig väldigt obekväm skulle bara snabbt ruttna vet hur jag funkar som sagt.
2 sen att vi har väldigt liknande intressen också som sagt.
3. när jag känner att kemin inte funkar så bölr jag väldigt obekväm med tanke på att jag har 100 % att lite på folk också.
och väldigt besviken på att mamma inte var hemma när hon var här första gången också.
och hur h var genast gnäll kärring och sur för att jag sa rakt ut också vad jag kände.
hatar verkligen sånt.
så det ska verkligen bli skönt att komma bort från stan också och slippa detta en natt.
närmare få träffa en super go kille är det.
är 2 år äldre än mig.
så det här ser jag verkligen fram emot och göra.
så kommer åka efter stor städningen på risdag
annars bara små saker tvättning ta bort mina klädes högar också
inte som trodde bara för att hjälpa dom.
men berättade lite andra saker börja pirra i kroppen när han prata med mig.
ja

Av anonym anonym - 1 september 2020 00:30

vaknade vid 05:00 på morgonen och somnade som tur var om och vaknade av min väckar klocka.
tips till er som är osäkra på om ni snarkar ellef undrar hur många timmar ni sover så rekomderar jag denna som heter sleep booster jag älskar den.
och speciellt när gnällspiken är här så hinner den väcka mig före gnällspiken .
avskyr verkligen hennes gnäll o väcka mig som en yngre typ som ännu går i skolan så känner jag mig som .
allt hon gnäller om stänger jag för öronen som jag berätta tidigare.
så denna klocka är perfekt för detta fall då bland annat plus att jag ändå vill veta hur länge man sover så det är min utmaning med appen. men älskar den appen det gör jag verkligen.
haft den nu i nästan ett år nu måste jag säga.
och grymt nöjd.
recomend är detta som sagt vad mer kan man säga.
anyway så i morgon ska jag till e tuna och träffa den här killen som ville ha med mig på kryssningen.
men det hände nånting där vet ej om detta var meningen eller bara blev så.
men tycker verkligen om honom och han har något som jag tycker om.
känns väl bara lite udda att han är lastbilschafför han också dock inte takstolar och hus.
så i morgon ska jag dit 3 dagar hemna dagen innan lill trollet o mamma kommer.
och skrev till kontakt person att jag blev bjuden till e tuna till lördag o tillbaks då.
gör ju detta att slippa h och många nätter med en person som jag är obekväm med.
kemin passade inte ihop och bara var obekväm som jag blev.
så förkorta det hela med att ha som. detta äå

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards