Alla inlägg den 9 september 2020

Av anonym anonym - 9 september 2020 22:30

sov gott till v väckte mig men släppte ut henne och gick o la mig igen var så grymt trött och lika bra att passa på nu när man är dålig också.
så kom lilltrollet in till mig och väckte mig ville ha frukost också som jag fixade lite smått grining också sen kom mamma och jag höll på att somna sittandes som sagt.
så jag gick o la mig igen och somnade nästan på en gång också gjorde jag.
och vaknade av älsklingen sms.a mig också så var klockan runt halv tio.
så klev jag upp skrev till älsklingen en stund käkade frukost också gjorde jag också.
sen nästan tjafs med mamma på en gång för att hon inte förstår hur jag känner mig tycker och tänker också som sagt.
är väldigt besviken på detta också som sagt , hur hon skämde ut mig inför pojkvännen och hur han tog detta också och märkte hur ledsen jag blev också.
annars bara hållit på med anti stress böckerna och gjort en tårtmall på silja serenade också.
men har mesta dels bara vart ingrodd i antistress boken för att lugna ner mig som sagt.
suttit och funderat på vad jag ska bjuda älsklingen på för mat när han kommer på fredag också och plus det som jag ska köpa och laga också nu för ett tag fram över.
att slänga in i frysen också som vanligt med 5 maträtter som alltid i olika varianter också.
tycker det är mest och bäst smidigaste också för den delen.
annars bara druckit honungs vatten mesta del också har jag.
sen vid 23 kom h och självklart började kackla om den här vikarien fattar ingen att jag är hellre hos min kille och bara myser med honom.
kan inte anpassa mig efter det här med ordet nattvakt jag måste ju göra vad jag vill och plus att inte behöva fråga lov som först det passar inte mig som sagt åker jag till älsklingen så åker jag man kan inte tvinga någon att vara hemma väldigt skamligt är det.
plus att jag vill ofta åka dit också och sen helgerna till mig vill hitta något så att jag är där lika många dagar som jag är hemma.
så ska börja kolla upp detta så att jag får det rätt till och kanske ordna ett movingokort som detta heter så man inte behöver betala hela tiden för varje resa.
det här är verkligen mannen i mitt liv som jag känner för med åkt känslor och bekväm med.
både lycklig på utsidan o insidan helt ärligt.
älskar honom och den här gången menar jag det också.

Av anonym anonym - 9 september 2020 11:11

följde med älsklingen till västerås på dagen.
dock vakande jag av att jag var helt krasslig av mig och hade knappt nån röst kvar om man säger så.
som jag då sa till älsklingen dagen innan eller om det var 2 dagar innan.
tack vare honom så är det han som fick mig ta steget över tröskeln också angående att sätta foten i en lastbil ( denna gång betong bil) var ju rädd att en massa minnen skulle komma komma upp också men nej.
har verkligen nu lagt det gamla bakom mig ser en ny framtid och med positiva saker också inget negativt.
försöker lära mig nya saker också fråga .
visst vet att det är min socialfobi som jag har som jag måste ta itu med också .
men känner att jag är en liten bit på gång också.
trots skiten till cornan men andra positiva saker.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards