Alla inlägg den 14 september 2020

Av anonym anonym - 14 september 2020 13:16

en rolig kryssning med min älskling har det vart till åbo måste jag men gått för snabbt det gör dom.
det ända vid gjorde var bara ta det lungt mysade slappde åt god mat och sen dricka gott också.
bara ta hand om varandra bry sig om varandra bara ha trevligt.
längtar redan till nästa kryssning måste jag säga att jag gör och får bli galaxy till helsingfors båtarna börjar gå sina vanliga turer också .
skit väder i går när vi åkte och vid gärdet så kom det en tjej som visade hela underlivet inga trosor på sig eller hade hon så man undra ju lite hur hon tänkte plus en superkort kjol också för den delen.
men angående kryssningen jag sov så tungt så jag vakande inte änns av att älsklingen pussade på mig eller klappa mig på magen eller vad han nu hittade på.
och personligen var inte jag så glad eller när jag märkte att vi var ute i åbos skärgård när jag vakande.
sen var och gick till special frukosten

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards