Alla inlägg den 25 september 2020

Av anonym anonym - 25 september 2020 00:05

hade ett anfall i natt så gick och la mig efter surisen hade gått och somnade lika snabbt igen också
kom upp halv nio och hann med en kopp kaffe och macka.
men gick bra och lämna lillen i allafall det gjorde det och snabbt.
sen hem och drack andra koppen kaffe och bara ta det lungt en stund.
sen bestämde jag mig för att gå kungsholmen runt blev via fridhemsplan in på apoteket och beställde medecin som jag har på lincens.
och sen en caffe latte med mamma på ett av dom cafen som finns i närheten av apoteket.
så gick jag runt resten av karlberg också.
men annars så umgåtts med lill trollet och jag somnade efter en stund också.
annars bara tagit lungt skrivit lite med älsklingen också saknar honom så himmla mycket också.
men vad jag har gjort är att ha gått över hans steg men han har vart väldigt nära mina steg samtidigt också.
så får se hur det går är ju bjuden på bröllop och det här är mitt mål också att lyckas och sen också stanna på målvikten också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards