Direktlänk till inlägg 7 oktober 2020

kom hem i dag och nu gnälltanten på kvällen * så trött på det*

Av anonym anonym - 7 oktober 2020 00:39

hade svårt att somna i går pga av lite saker som har med fb och göra och att kontot ska ha blivit hackat också tur är mitt gamla konto så på det sättet skadar det inte i allafall.
men googla på hur man skulle inaktivera saken har ju så mycket bilder där som jag inte vill förlora eller.
men hade sen skit svårt att somna efter detta det var det verkligen och älsklingen försökte lugna ner mig också tog sin stund det också så klart.
men somna till slut och sen vaknade av att älsklingen väckte mig halv fem och kände mig helt groggy.
men hade tänkt för mycket på detta med gamla fb kontot.
men i dag så skulle älsklingen jobba på schakt som jag aldrig sett i mitt liv förutom bilar som åkt till och från.
men blir spännande och se vad det handlar om och hur det fungerar också så klart.
var ute i tumba den här schakten också så har suttit i lastbil från halv hem till runt tre tiden i dag och så skjutsade älsklingen mig till pendeltåget så kom man rätt hem runt fyra tiden ungefär.
lekt med lill trollet halva kvällen också har jag sen sms lite med älsklingen också.
mamms har man knappt kunna prata med i dag vart väldigt taskig mot mig när man har ställt frågor om saker om hon ska åka till finland en sväng mm.
fick bara tillbaka varför undrar du jaha tack för den som sagt.
och sen på kvällen så gnällskipen h hit och skulle självklart börja gnälla om ekonomin igen ursäkta men jag har fått höra en massa skit så att det räcker.
i stället för att dom ska hitta en lösning så dagar jag inte är hemma så måste dom försöka mot arbeta mig i stället eller närmare mig och älsklingen detta känner vi av båda 2.
tyvärr men jag hatar när folk försöker sätta stopp för mig nått jag har fått nog av nu.
jag är vuxen och jag bestämmer själv vad jag vill med o utan barn man får aldrig kränka andra personer o det som nu har hänt.
jag känner seriöst kränkt och sånt menar kommunjävlar är helt okey.
vad fan menar dom att jag inte ska ha pojkvän och kanske flytta ihop i års skiftet lite åt det hållet som det lutar åt för då känner han mitt lilla troll mycket bättre än nu och sen mig också.
men i allafall runt årsskiftet i så fall är det i tankarna som vi pratade härom dagen.
vi har ju nu gått nästa steg med att jag har fått nycklarna till älsklingens lägenhet.
så bara avakta och sen vad nästa steg är.
jag vill ha ett normalt liv där jag kan få känna mig vuxen få känna vad jag vill göra utan behöva fråga lov hela tiden.
gäller ju samma angående mitt lill troll också vill hitta på saker med honom men då måste man fråga lov av mamma .
så jag är på riktigt skit förbannad jag har rätt att få träffa min pojkvän hur ofta jag vill och kunna stanna där 4-5 dagar utan problem.
så jag har verkligen börja bli missnöjd.

så nu slängde jag väg ett mail och sa dags att fixa till så att jag kan åka till pojkvännen på mina bestämda dagar och att det får ordnas till på bästa sätt dom resternade dagar.
för jag kan inte leva på order och kommando gjort så att det räcker.

speciell känsla är det att åka lastbil det är det och få se olika miljöer o hur det fungerar allting.
aldrig sett schakt förutom bara lastbilar som åker på vägarna.
men lastbil är något speciellt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards