Alla inlägg den 16 oktober 2020

Av anonym anonym - 16 oktober 2020 06:39

halloj!
var en lugn dag i går innan jag åkte till älsklingen i går.
men dock har det börja verka i brösten som varierar hela tiden från sida till sida också känns det udda i magen också.
och sen efter att jag hade kommit till älsklingen efter ha käkat middag mm så då när det kom reklam barn försäkring så frågade älsklingen om jag ville ha fler barn, för det vill han ha med mig blev ganska berörd av detta måste jag säga.
så man får se mensen borde ha kommit i går som den alltid gör ingen mensvärk men ömmande bröst närmare stuckit till då och då, så jag måste nog då in på ett apotek och köpa ett test.
mina misstankar för gradivitet helt ärligt.
min smak för choklad är helt borta också men sega råttor gick bra tog några av älsklingen som han hade lämnat.
plus chokladen tog jag också inget vidare eller som jag brukar tycka är ätbart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards