Alla inlägg under oktober 2020

Av anonym anonym - 14 oktober 2020 23:45

sov gott natt och gissar på tungt också.
i dag blir det andra dagen på gymmet blir cykel i dag eller crosstrainern så får se.
men i dag har magen känts väldigt konstig inte övre delen eller mitten av magen.
närmare längre ner vid buken ungefär känner mig grymmt tung där på ett otäckt sätt.
men annars gick passet bra på gymmet och cykeln sen när jag kom hem så fixade lite nya lunch lådor till med champinjoner och indisk färskost o tiika masala sås.

dagens resultat är detta.

Av anonym anonym - 12 oktober 2020 00:00

blev i dag att hämta ut båtbiljetterna så man inte glömde bort ännu en gång och sen avbokas hela saken ännu en gång det kände jag att jag inte hade någon större lust till helt ärligt.
så väntade på att pengarna skulle droppa in och sen åka i väg till hamnen och betala.
hade det inte blivit så sent hade jag gått till gymmet också och tränat en stund men fick skjuta upp det till i dag.
så ett lungt crosstrainern pass blir det i dag i allafall.
hem vägen passade jag på att köpa ett par nya hörlurar med inbyggd adapter i stället för att använda en förlängnings sladd.
men dessa som jag köpte ny kommer jag inte ha på gymmet som sagt.
bara för samtal och promenader har ju redan till gymmet ett par så kanske sen längre fram men inte just nu.
sen hem och sen prata med älsklingen som ringde mig också så pratade vi en stund också hur vi ska göra i helgen efter kryssningen.
så pratade vi en stund , han berättade om en test som han hade gjort som han tyckte att jag skulle titta på också.
som jag gjorde vi skulle visst gifta oss nästa månad.

angående värtahamnen så låg victoria inne vet ej varför men det kändes ganska udda med tanke på denna vidriga corona tid.

Av anonym anonym - 11 oktober 2020 23:45

en mys helg med älsklingen men vet inte vad jag ska tycka om det här med att ha natt jouren här samtidigt .
vägde oss i morse och jag hade gått ner 2,9 kg och älsklingen 2 kg stolt över han.
bra eftersom han ville veta lite mer av vad gnäll tanten o hur hon gör när jag får anfall.
och samma sak sen med v också så klart.
promenade in till stan också gjorde vi eftersom han skulle hem i dag,
det tycker han är jobbigt som sagt även om det är bara 3-4 dagar som vi är borta från varandra
så det känns väldigt jobbigt för honom.
men gick bra sen som sagt.
sen värtahamnen i morgon och betala båtbiljetten också.
sen på kvällen kolla på lite fin kläder till brölloppet vi ska på.
lägger ut bilderna i morgon måste ta bort märken vart dom är köpta också sen tjejernas ansikte annars känns fel.
så att ni vet äterlommer med bilderna i
morgon i stället.

Av anonym anonym - 11 oktober 2020 23:30

kollade på lite klänningar senare på kvällen.
och hittade massvis.
men det ända jag gjorde var att ta bort ansiktet på tjejerna o sen märket på butikerna så man ser bara klänningen.
som typ gjorde på dom andra bilderna på klänningarna förra året.
så man inte gör reklam på något vis.

det här är samma klänning fram i från och sen bak i från.
och så jag kommer att visa på alla klänningar som sagt.
om det inte finns bak i från på klänningen blir det bara fram sidan.

tycker den här är så himmla fin älskar modellen på den också.

Av anonym anonym - 11 oktober 2020 02:46

vaknade av att det regnade och jag låg o funderade på frukosten efter att gnäll tanten h hade gått.
och klev upp sen när lill trollet hade kommit in o väckt oss jag somnade till en stund också innan.
annars promenade vi upp till fridhemsplan regnade bara lite smått.
men en trevlig dag i västermalmsgallerian och på fridhemsplan med älsklingen och som sista sak promenad på norrmälar strand i solskenet men blev bra dag i allafall .
men själv klart glömde jag att vi hade blue vision på fridhemsplan så.
som älsklingen var och tittade in i .
jag vet inte varför jag tycker det är så jobbigt med detta angående porr eller att gå in i såna butiker har inget o göra med jag tycker är pinsamt närmare jobbigt mycket har nig med o göra att det aldrig pratades så mycket om detta när jag var i den åldern när man skulle veta o lära sig vad sex var och porr var.
annars en bra lekt mec bustrollet också tills han skulle lägga sig.
så satt vi och pratade om hans dinosaurier som lever sig in i och hur omöjlig han kan vara också och vill inte lyssna.
om hur hans 2 kompisar är också tänker på bråkstakarna som finns där så min misstanke på der är dom.

Av anonym anonym - 9 oktober 2020 23:45

sov tungt i natt som jag gör när jag inte är i toppen skick ännu eller.
men gick i allafall till gymmet och körde crosstrainern älskar den ända är att jag alltid får ont i höger tramp dyna fattar inte varför eller hur det kommer sig.
men hanm precis undan innan folk kom knappt någon när jag var där visst lite skrämmande och se redskap varannan och folk inte står som dom brukar eller men nån gång går väl skiten över är väl nu andra vågen som börja komma.
hann hem duscha tvätta håret äta lunch och klä på mig innan lillen skulle hämtas.
ös regn på morgonen och sen blev det fint väder tur var men kyligt och väldigt blåsigt också var det .
min förkylning är mycket bättre är försiktig på gymmet så inte hostan kommer slutar snabbt dricker vatten i små mängder.
kände mot slutet att det bara var att kämpa på också sista minuterna också.
sen hämta lilltrollet mammsen mötte upp med spar cykeln.
sen på kvällen så då kom älsklingen också och i dag så ska han träffa gnällskipen får se hur det går berättar i morgon.

resultatet i från crosstrainern i dag och är ändå nöjd med resultatet på denna för att vara första gången.
sen på kvällen kom då älsklingen hit o lilen super glad.

Av anonym anonym - 9 oktober 2020 01:40

bestämde mig efter lämna lill trollet på förskolan.
så drack upp andra koppen kaffe gjorde mig i ordning och drog till gymmet lmed ett bealut på att känner jag av hosta så slutar jag så är det bra.
lite skämmigt bara om man börjar hosta mitt i träningen.
men det gick o slutade precis innan hostan,
men skönt var det i allafall o röra på sig .
så bestämde köra crosstrainern i morgon på morgonen innan älsklingen kommer.
hem ställde mig på vågen och hade gått drån 123.3 till 120,9 bara köra på nu.
annars hem och bara ta det lugnt pratade med älsklingen en stund ochlill trollet flippade ur från ingensrans skrek o höll på bitande skrikande sparkande mm.
trors åldern från 6 år. så jag fick räkna till tio.
han trots är jobbig.

Av anonym anonym - 8 oktober 2020 01:43

sovit gott nen morgonen var jobbig att ta.
mitt lill troll höll på att busa som gjorde mig inte glad men var bara att stå ut.
men gick bra .
mamma tog lillen till dagis .
och senare i dag tog jag en promenad ingen lång med c;a en halv timme i allafall men vart underbart väder och rätt varmt också.
men blev halv timme i allafall var helt slut när jag kom hem.
sns med älsklingen också.
maila r på kommunjävlarna angående min miss nöjdhet angående schemat också.
skrev att setta får ni lösa nu och lägga det på mig ixh älsklingen och aen att jag ännu står för dom dagarna som jag vill åka för det har jag rätt till.
så nu är dwt upp till att försöka så jag känner mig nöjd sen kan kommunjävlarna kommit fram med en lösning med dom dagar jag inte är hemma.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards