Alla inlägg under oktober 2020

Av anonym anonym - 7 oktober 2020 00:39

hade svårt att somna i går pga av lite saker som har med fb och göra och att kontot ska ha blivit hackat också tur är mitt gamla konto så på det sättet skadar det inte i allafall.
men googla på hur man skulle inaktivera saken har ju så mycket bilder där som jag inte vill förlora eller.
men hade sen skit svårt att somna efter detta det var det verkligen och älsklingen försökte lugna ner mig också tog sin stund det också så klart.
men somna till slut och sen vaknade av att älsklingen väckte mig halv fem och kände mig helt groggy.
men hade tänkt för mycket på detta med gamla fb kontot.
men i dag så skulle älsklingen jobba på schakt som jag aldrig sett i mitt liv förutom bilar som åkt till och från.
men blir spännande och se vad det handlar om och hur det fungerar också så klart.
var ute i tumba den här schakten också så har suttit i lastbil från halv hem till runt tre tiden i dag och så skjutsade älsklingen mig till pendeltåget så kom man rätt hem runt fyra tiden ungefär.
lekt med lill trollet halva kvällen också har jag sen sms lite med älsklingen också.
mamms har man knappt kunna prata med i dag vart väldigt taskig mot mig när man har ställt frågor om saker om hon ska åka till finland en sväng mm.
fick bara tillbaka varför undrar du jaha tack för den som sagt.
och sen på kvällen så gnällskipen h hit och skulle självklart börja gnälla om ekonomin igen ursäkta men jag har fått höra en massa skit så att det räcker.
i stället för att dom ska hitta en lösning så dagar jag inte är hemma så måste dom försöka mot arbeta mig i stället eller närmare mig och älsklingen detta känner vi av båda 2.
tyvärr men jag hatar när folk försöker sätta stopp för mig nått jag har fått nog av nu.
jag är vuxen och jag bestämmer själv vad jag vill med o utan barn man får aldrig kränka andra personer o det som nu har hänt.
jag känner seriöst kränkt och sånt menar kommunjävlar är helt okey.
vad fan menar dom att jag inte ska ha pojkvän och kanske flytta ihop i års skiftet lite åt det hållet som det lutar åt för då känner han mitt lilla troll mycket bättre än nu och sen mig också.
men i allafall runt årsskiftet i så fall är det i tankarna som vi pratade härom dagen.
vi har ju nu gått nästa steg med att jag har fått nycklarna till älsklingens lägenhet.
så bara avakta och sen vad nästa steg är.
jag vill ha ett normalt liv där jag kan få känna mig vuxen få känna vad jag vill göra utan behöva fråga lov hela tiden.
gäller ju samma angående mitt lill troll också vill hitta på saker med honom men då måste man fråga lov av mamma .
så jag är på riktigt skit förbannad jag har rätt att få träffa min pojkvän hur ofta jag vill och kunna stanna där 4-5 dagar utan problem.
så jag har verkligen börja bli missnöjd.

så nu slängde jag väg ett mail och sa dags att fixa till så att jag kan åka till pojkvännen på mina bestämda dagar och att det får ordnas till på bästa sätt dom resternade dagar.
för jag kan inte leva på order och kommando gjort så att det räcker.

speciell känsla är det att åka lastbil det är det och få se olika miljöer o hur det fungerar allting.
aldrig sett schakt förutom bara lastbilar som åker på vägarna.
men lastbil är något speciellt.

Av anonym anonym - 5 oktober 2020 22:32

dagens vart bra med lite överaskningar och bara ta det lungt i allmänhet.
älsklingens farsa kom förbi hade visst något ärende till mig som jag blev en aning fundersam på.
och innan han kom så blev smått illamående fattade ingenting av det hela och varför men gränsen till att kräkas i allafall.
tjafsa med mamma angående pengar till tåget men nähä tyckte jag kunde lika bra vara kvar då hatar hennes sjuka beetende så himmla svin aktig av sig så blev så jävla ledsen att hon inte har någon empati för andra.
förstår inte hur iskall man kan och sen skylla på andra som det inte var hennes problem.
så älsklingen lugnade bara ner mig men fick i allafall prata ut om sakerna eller det som störde mig.
vet inte vad jag skulle göra utan honom helt ärligt.

Av anonym anonym - 5 oktober 2020 13:41

tog sin stund att somna i natt men sov ändå gott i allafall.
nu är det 4 veckor sen som jag och min älskling har hållit ihop .
kan inte förstå att jag har fått en sån här härlig o go kille som han är och som inte änns gav upp hoppet på mig eller.
även om det har hänt nästan 2-3 gånger.
vakande halv elva i dag och känner mig fortfarande lika trött helt ärlig.
och hade lite mys på morgonen och vad händer jo jag får gaser i magen så det kom en någolunda tyst fis.
var ju grymt pinsammt helt ärligt måste jag säga att detta var.
men man började ju skratta var tur det var ingen stinkbomb i allafall.
magen har känns lite konstig också så om mensen inte kommer så kommer jag nog köpa ett gradivitets test något som jag ändå måste ha i nescesären ändå ska köpa 2, förpackningarnas tänkte jag mig i så fall.
men men får se om man orkar åka hem i dag eller inte i så fall i morgon gör jag detta.

Av anonym anonym - 5 oktober 2020 01:18

krassligheten är bättre i dag i jämnfört med går kväll.
vaknade sent i allafall av något buller ute nån kombo av regn och sen nått annat vet ej vad.
men i dag kanelbullens dag seriöst vet jag inte vad jag ska tycka om det känns samtidigt lite löjligt helt ärligt.
men blev bjudna på fika av älsklingen pappa också.
visst jag kände mig inte precis pigg och kry och ärligt med fick offra mig o bara hoppas att dom inte får skiten sen.?
tyvärr var bullen väldigt torr och sånt gillar inte jag angående bakverk tyvärr tyckte den inte var änns god eller som sagt.
hade föredragit hembakade.
kroppen har känns udda i dag också
och seg o trött också men är pga förkylningen jag åkt på är jag i samma tillstånd som nu så blir jag en extra dag här har jag bestämmt mig för ska ju stanna hemma om man ej känner sig helt kry som sagt då därför hellre säkra före det osäkra.
annars skit väder hela dagen så vart en serie dag i dag har det vart.
men serien fullt hus.

Av anonym anonym - 4 oktober 2020 02:04

var på rusta i går med äksklingen och vet inte vad jag ska säga eller normalt vid ingången och ungefär i mitten av butiken så var jul keikor uppe på hyllorna från stjärnor prynader tomat mm.
bara gått 3 dagar på oktober och redan jul keikor uppe helt jävla sjukt vad är nästa sak man får se då i så fall.
men sjukt i allafall var det.

Av anonym anonym - 1 oktober 2020 17:01

sov bra i natt men rösten var väl inte direkt som den ska har hosta till och från.
och fick springa på wc.n 2 gånger också , vet inte varför eller.
men h väckte mig i dag lite försiktigt i dag antar pga att jag är lite dålig.
och sen kollade in på fb och då såg jag att 3 personer hade kommentera en grej på mig .
och kul att veta att den här killen jag hade o göra med i januari - Februari som bodde i skövde att hans kompis är kär i mig och skrev det rakt ut.
för det var en kompis som hade skickat hjärtan till den grejen.
och sen hade älsklingen också kommentera så jag blev tvungen att kommentera 2 st.
plus bestämde mig för att lägga till ett förhållande i statusen annars kommer det fortsätta så här.
och som älsklingen också tyckte var en bra ide så kommer göra det när jag är över hos honom.
annars lekt med lillen halva dagen i dag titta på dinosaurier.
och sen hjälpte mamma mig att boka tåg biljetten och nu till det som hände .
måste säga att dom inte tänkt på det här med tågen så bra eller dess siffror och hur man blandar ihop spår mm.
eftersom mitt tåg nr stog på displayen så tog jag ju förgivet att det var det tåget eftersom det stog linköping på grann spåret och sen när det här så hamnde på fel tåg.
dåligt organiserat.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards