Alla inlägg den 12 november 2020

Av anonym anonym - 12 november 2020 22:52

detta var dagens middag på olearys.
var dock lite orolig att jag skulle må dåligt efter detta.

Av anonym anonym - 12 november 2020 22:50

åkte till älsklingen dag .
men kunde sova ganska bra denna i allafalll eftersom h inte pratade i mobilen eller vad nu hon gjorde.
dom här dagarna har jag bara kunna äta havregrynsgröt till frukost eftersom mitt illamående går upp och ner där.
så dushade o tvätta håret städade mig lite på sina ställen vart lite taggit som sagt.
annars vart hemma hela dagen i dag vaknade halv tio i dag o fattade noll.
mitt lilltroll kom in till mig o kramade mig och sa älskar dig mamma så blev lite rörd av det.
sen lite innan tre stack jag in till centralen och dom borde ha mer avgångar på tunnelbanan.
var ganska mycke människor med tanke på hur läget är.
sen på stationen sms jag att jag att jag var på gång, pojkvännen drog med mig till olearys i dag o käka deras mat.
jag valde någon lax det ända som jag hade svårt för det var örtsmöret och laxen kändes halv klar men var god.
måste vart fettet från laxen gissar jag.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards