Alla inlägg den 18 november 2020

Av anonym anonym - 18 november 2020 23:00

hade anfall på morgonen efter att h hade gått.
men när det är det att jag tar inte saken på det som morsan gör.
men kom upp ur sängen halv nio och då var mamma o lillen på väg till förskolan.
och förberedde mig för frukosten slut sms barndoms vännen som kom ut på gården och berättade om sin corona som hon åkte ut för och hade en månad .
så vi stog och pratade en stund innan hon skulle i väg.
så tog inte växthuset först och sen blev steg för steg i stället sen kom 2 gubbar för att blåsa bort löven på gården och då bestämde jag mig för att gå in och göra detta klart i morgon i stället bara 3-4 hinkar nu i stället som har lite jord att slänga mm.
sen bara skölja ur det så är det klart som sagt.
sen i går satte dom ljus slingorna upp i buskarna också så nu har dom börja lysa.
ser mycket bättre ut nu än tidigare när dom var så otroligt höga o hade ljuslingan i ögonen få huvudvärk mm.
inget illamående i dag i allafall så det kändes skönt .
ätit grekisk sallad 2 dagar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards