Direktlänk till inlägg 25 november 2020

bara en lugn hemma dag i går

Av anonym anonym - 25 november 2020 22:45

sov gott i natt och plus såg klart en film ocksp.
lämnade lilltroll på förskolan där hans kompis genast var och tog emot honom med kramar.
och jag gick skulle göra en kopp te som jag glömde helt och hållet.
men kände att jag behövde vila en stund också så la mig på sängen plus att jag hade igen haft ett anfall men den va luga tiden i allafall.
så bestämde mig för att baka kakor och som blev schakrutor på mitt egna sätt när man sätter i hop mönstern men vanilj degen och chokladen .
plus pratade med älsklingen en stund samtidigt sa vilket tåg jag hade tänkt mig och ta i morgon så att han visste men samtidigt sa han något om biljett att jag ska ta den som går att avboka/boka om nått skulle hända.
men bakningen tog mig då två timmar att utföra men hade degen för kort i frysen tog fram efter 15 minuter o trodde det var klart så var det masa strul med det.
och la in den i kylen ett tag också gjorde jag hjälpte lite .
sen in i ugen och sen när allt var klart så då var det bara hämta lilltrollet.
som jag gjorde och umgicks med honom resten av kvällen kollade på hajar denba gång innan det var det gamla vanliga.
sen bara tog det lugnt och till v kom och lilltrollet kom in till mig en liten sväng önskadr god natt så sa detsamna till lilltrollet.
och ville krama mig för han älskar mig o glad att ha mig som sin mamma också och något sånt sa han liknande igår men då satt han och tittade på mig .
och sa tittar på dig för att jag älskar dig och sen för du är min mamma också.
detta värmde.

så blev mina kakor inte många men nöjd blev jag i allafall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards