Alla inlägg den 29 november 2020

Av anonym anonym - 29 november 2020 23:39

hade en mardröm på morgon natten var bort rest någonstans med älsklingen där vi träffade på 2 bekanta till mig och älsklingen vände ryggen och då blev jag strypt innan dess hade jag skällt ut mina 2 bekanta och trodde att jag skrek på riktigt så att jag vaknade av det hela med hög puls och andades snabbt.
kände på älsklingen och la mig tätt in till honom och försökte allt somna om också som man så småningom till slut gjorde också.
men tog tid gjorde detta.
men jag åt frukost i lugn ro tills att han var med sitt också så ringde någon bekant till som behövde hjälp med detta med tror det var nån betalning som han behövde med.
annars efter det hemma dag blev det som sagt och vad mer kan man göra .
älsklingen la ut lite bilder på 2 maträtter som han hade lagat o vänner till honom som inte trodde på det så blev för mig att skriva i kommentars fältet kändes mer som att man fick försvara honom.
på kvällen sen lite serier att se.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards