Alla inlägg under december 2020

Av anonym anonym - 13 december 2020 02:07

städning på förmiddagen plus bakning av något sorts bröd som jag fattade saken rätt som sagt .
men pyssel blev det i allafall rengade ändå ute så.
sen kom älsklingens mamma förbi o hämtade bröden så då passade vi att berätta om bebis med att lägga ut bebis kläder också och en pepparkaka med datumet som bebisen är beräknad på.
och i morgon så är det farsan det gäller att säga något för då som sagt är det tänkt som sagt.
sen gratta mamma också gjorde jag som blev 79 i dag .

Av anonym anonym - 10 december 2020 23:17

kräktes på förmiddagen i går orolig drt skulle fortsätta i dag åt gröt liten portionpasta ut i fall om detta skulle hända i dag också.
var lite missnöjd med att mammsen skulle komma in och gnälla angående gradivitet och bebis.
som hon gjorde i går också men slapp i dag.
pratade med älsklingen en stund på morgonen om detta.
plus att jag hade glömmt att jag hade läkar tid också men via telefon men hon ringde i allafall.
efter det ringde jag älsklingen en stund boka tågbiljett til 15:54 tåget och när det väl var dags att ta sig in till stan o perongen har jag alldrig i mitt liv sett så tomt som var som gatorna i mina kvarter då när pandemin bröt ut,
men resan gick o knappt nån i min vagn också var det också så var skönt.
men hos min älskling nu i allafall.

Av anonym anonym - 10 december 2020 01:11

så såg dom ut älsklingens julklapp.

Av anonym anonym - 10 december 2020 01:10

efter lämna lilltrollet så valde jag mig för att vila en stund inte sova men bara vila klappa på magen/bebisen en stund och lyssna på musik en stund och små sjunga lite för den lilla minisen.
var och drack vatten kom in till sov rummet och skulle lägga mig så började smått få lite huvidvärk och några sekunder var det bara att springa till toaletten fixa till håret och till slut så hände det som jag hade. vänta på det var att kräkas så hoppas verkligen nu att jag slipper kräkas flera gånger annars så har jag mått fint och inga problem förutom små illamående till och från.
men nu blir det grönsaker och frukt fullkornsprodukter också som sagt men sköjlde munnen ordenligt och ansiktet .
ordentligt tur detta hände innan mamma kom från butiken så kräktes c:a 5 min innan hon dök upp..
så dök älsklingens julklapp upp i dag också skönt plus snabbt smidigt eftersom jag ville ha innan jul plus tanke på coronan också grymt fina kalsonger var det som jag fick hem .
lägger ut bild på det också .
men vill man ha adressen så får skriva i kommentars fältet eftersom det är inger sammarbete med dom o vill ej skylta på det sättet eller.
men sen powerwalk med min barndomsvän en skön promenad var det o helt slit efter också.

Av anonym anonym - 8 december 2020 00:15

lämnade lill trollet på förskolan och sen hem slappade innan jag skulle i väg till bb family och träffa hon som ska ta hand om mig till slutet av gradiviteten.
det kändes lite nervöst men kändes bra i allafall.
vi satt och pratade om min hälsa och kollade igenom det som jag hade prickat nej på och tog lite prover på mig samtidigt.
fick tid hos läkaren nu på fredag via telefon som tur var ut i fall om jag följer med killen .
och sen angående om ultraljud så skulle jag få en remiss till odenplan med att dom skulle höra av sig via posten om en kl tid.
och sen ska jag träffa min bm nästa gång i januari.
och plus att jag fick reda på att jag var i vecka 11+5 också så nästan 2 månader.
så jag antar att man får reda på könet också denna gång angående denna ultraljud.

Av anonym anonym - 7 december 2020 00:30

i dag blev det först och lämna troll ungen på förskolan som vanlig.
sen hem och sen lite senare en promenad till mvc.n på fridhemsplan fick vänta en stund men skrev in mig och snabbt och smidigt också var det.
och fick en tid i morgon hos en barnmorska hoppas att hon är lika trevlig som den jag hade innan där.
sen har jag också prata hur jag ska göra med läkar intyget eller motsvarande när det gäller ansökan om godman.
annars håmta lilltrollet och sen lekt med honom också .
och på kvällen hade han sin dårhus timme nör han ska virra runt konstant.

Av anonym anonym - 6 december 2020 22:13

sov så där i natt hade ganska varmt ett tag så jag blev tvungen att sätta mig men dröjde inte länge innan en älsklingen drog ner mig igen och sa försök sova.
men vi kom upp vid 10 tiden åt frukost sen byggde vi pepparkakshus.

Av anonym anonym - 5 december 2020 22:00

på morgonen kom ett sms från en bekant via lill trollets dagis om han ville komma över och leka en stund.
så det gjorde jag och pojkvännen o lillen gjorde.
så vi tog en fika medan dom lekte.
så berättade dom att dom ska flytta ut till älvsjö visst det är tråkigt men att bo med 2 små barn i ungefär 62 kvadrat går ej.
så det är nått hus som dom har köpt nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards