Alla inlägg den 27 januari 2021

Av anonym anonym - 27 januari 2021 23:45

sov bra i natt och jag sov gott och blev väckt av mitt lilltroll.
lämnade honom på förskolan och gick bra att lämna.
men pratade med lilltrollets gudmor när jag kom hem lite om mötet med soc och hur man ska pojkvännen att förstå att han måste ändra på sig ta på allvar att det redan finns barn med i bilden och inte rycka upp barn hur som helst mm.
sä mycket om detta pratade jag med om sonens gudmor.
och i går med vänninan som var hit också en stund igår.
men sen fått kontakt med en tjej på blocket var detta som hade en skötbädd som snabbt intresserade mig man kan typ säga en 3 i 1 med skötbord/badbalja/2 st hyllor på också.
och så var den smidigt också eftersom den är till för små utrymmen.
så jag frågade min farbror om han kunde hjälpa mig med detta med att hämta den som sagt som var ute i solna för 100 kr.
som han sa ja till att det skulle fixa.
ska köpa hem nu egna saker som sagt eftersom pojkvännen inte tar det här på allvar angående det här med bebisen.
så lika bra att införskaffa saker själv.
och sen när jag hämtade lilltrollet så då tog en mamma kontakt med mig berättade gradiviteten och sen att jag håller på att i förskaffa saker så snulle få en massa av henne som jag tog det.
och på kvällen pratade jag förvaltaren om det här soc mötet med förvaltaren.
och det som irriterar mig mm.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards