Alla inlägg under januari 2021

Av anonym anonym - 24 januari 2021 23:58

anfall i natt men gick allt bra i allafall.
men blev en lung dag ändå vaknde runt halv elva gjorde så hade älsklingen tvättstugan.
sen slappade framför tv.n och kollade på nån serie.
sen käkade lite gröt gjorde jag och älsklingen den här äckliga korvstroganoff maten som kag fick av smak i från.
men sen hem till sthlm igen skönt , men i morgon nlir det ultraljud så att allt är ok med bebis och förho ser vilket kön det är också som sagt om ben ligger på ett bra sätt som dagy.


Av anonym anonym - 23 januari 2021 23:45

sov gott i natt och kom upp rätt tidigt också så klart för en gångs skull.
men kände ganska tveksam om jag ville äta nånting .
men åt frukost och sen bestämde vi oss för att åka till västerås där älsklingen skulle hämta något på elgiganten.
så var vi in på ikea också kollade lite för skojs skull mm.
men fint väder och behagligt väder var det och på hem vägen så skulle älsklingen lämna nån värmare till kompisen som hade spel kväll då när jag var med och hade o tråkigt.
hemma sen så fick jag skära upp korv som jag nästan fick spy känslor och avsmak till kött också så att det räcker som sista gången jag åt den korvstroganoffen där satt det stopp sen dess vägra äta kött plus bättre att äta vegetarisk mat som gravid också.
men sen annars har kvällen vart lugn hans pappa kom och sa hej en stund också frågade hur jag mådde efter att hade halkat o satt mig på rumpan.

Av anonym anonym - 22 januari 2021 23:45

följde med älsklingen till jobbet i dag mådde skit redan i från när man klev upp.
men somnade mycket i bilen och fick lite huvudvärk också.
satt och halft plågade mig med illamående i bilen.
älsklingen skulle lämna i nyqvarn på verkstan så lämnade han hem mig innan.
och vad händer jo jag sätter mig på häcken så allt blev blött.
så bytte snabbt bort allt tvätta trosorna för dom var också drabbade.
och sen la jag mig på sängen kollade youtube och somnade.
så ringde älsklingen när han kom hem han hade bett mig att fråga vad jag ville ha till mat.
med tanke på värken i axeln och sen huvudvärken vill jag inte ha nått avancerat .
och så bestämde jag mig för en sushi hade egentligen inte vela åka in till stan pga huvudvärk.
så efter vi hade tagit o hämta hem våran mat så fick i mig 3 sushi bitar och kräktes och så pågick det halva kvällen allt jag åt kom det upp i stället.
så all sushi jag åt kräktes jag upp.
och knappast att det var gammal smakade inte konstigt eller.

Av anonym anonym - 21 januari 2021 23:45

i dag blir det över till eskilstuna och pojkvännen.
vet inte det börjar ju kännas av gradiviteten så inte så pigg egentligen eller är jag men när man måste hålla sig till det här schemat som jag har angående natt jouren .
men men plus det börjar spara pengar angående bebisen.
sen är det inte kul att lämna sitt lilltroll eller precis helt ärligt.
och speciellt när man får höra att han gråtit o sakna mig så känns fel.
och jag funderar på att nu ändra i schemat också så man börjar bli mer hemma i stället och pojkvännen pendla mera än mig.
men åkte nu denna gång i allafall denna helg.
regnade när jag kom fram i eskilstuna han hämtade mig med lastbilen och sen åkte hem.
och bara ta det lugnt gjorde vi .

Av anonym anonym - 21 januari 2021 09:17

då har man klivit in i vecka 19. gått fort och kommer att behöva ändra tiden.

Av anonym anonym - 20 januari 2021 09:15

i dag så bestämmde jag mig efter fundera ett tag att höra av mig till henne som har med schemat för natt jouren att göra.
att jag kommer att vilja ändra på schemat och med tanke på hur längre in i gradiviteten att göra behöver nu mer få lugn och ro och vila röra på mig det man känner orkar mm.
som älsklingen också måste förstå som sagt samtidigt.
efter det somnade jag vid köksbordet tills att mammsen kom och undra om jag hade somnat.
när man hade piggnat till så märkte att kaffet var ännu var varmt och bestämde att kolla på rustas hem sida och komma igarn nystan hittade massa nystan som jag var på bestämmade att dra dit en snabb sväng dit kom precis h
men hann ta med en promenad o handla och vila en innan man hämta trollet.

Av anonym anonym - 19 januari 2021 22:30

hade anfall men har inte verka varit så kraftigt.
valde att tvätta dom sista suffletterna som är mer till vinter eller om man ska vara på däcket på väg till finland.
duschade tvätta håret mm hemma annars hela dagen.
passade på att kolla mer på min bebis magen när man ändå var naken blev tvungen att lyfta på brösten lite för att se mera hur det såg där.
känns som att det är en flicka som sagt.
man fär se.
prata med killen stund också innan jag hämta lilltrollet på dagis.
annars virkat på filten som jag håller med och nu ett ljusgrått färg tyckte den var fin 5 &r st.
och kvällen sen kom v så vi och prata medda som jag känner orolig tankar för att ej som har tänkt klart mm.
mycket men mycket gravid mm därför jag har egen kategori om detta som allt annat.

Av anonym anonym - 18 januari 2021 10:45

jag har haft en sömn som är jobbig och var till och varannan natt pga av alla mina tankar om att älsklingen vill att jag flyttar dit och för mig låter det allt ologiskt med tanke på min lilltrollet ansöka skola i dag har vi mm.
men jag bestämde mig i morse att berätta hur jag känner hur jag mår över detta här med att jag känner hur jag har fått en press på mig som gjort att jag bara blivit förvirrad av det hela inte tänka ordenligt alls på hur jag vill bara kännt ett kommande tvång i stället som fått mig må lite dåligt och som påverka mig så mycket så jag fått fråga råd tips på hur man ska få älsklingen förstå hur jag mår av detta .
allt har sagt att det är en självklarhet att det är han som ska flytta och inte jag eftersom jag har barn sen tidigare är inte bara att lämna honom byta kommun mm ut i fall han ej trivs eller jag.
och då trodde han att jag skulle göra slut fast det inte är så närmare en rättvis lösning med kompromiss från hans sida och inte bara jag.
vet ej hur man ska få han att fatta eller om ta det på allvar är mer krånglig för mig än honom som sagt.
nått han måste tänka på o ta det på allvar han blir pappa och då får man offra sig lite o. partnen man är ihop med bor in en annan stad som sagt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards