Alla inlägg under januari 2021

Av anonym anonym - 4 januari 2021 00:45

i dag var jag grymt trött kände mig knappt utvilad också.
lillen var på bra humör och i dag lovade jag honom tenneriffa pizza.
plus sms.a till älsklingen angående hur jag känner inte ännu mogen för flytt.
som ringde upp mig sen när jag var i butiken också.

köpte den här bodyn till minis så att jag kan börja med mina inköp.

Av anonym anonym - 3 januari 2021 23:45

sov till elva ungefär käka frukost.
sonens gudmor hade sett vad jag hade skrivit på medlems sida på fb angående det här med bebis och vem som ska flytta mm.
och jag känner är fel mot lilltrollet också som sag förskolan vänner mm.
och hon skrek nästan åt mig i telefon på kvällen så att jag blev rädd.
men är inte ett dugg på sugen att flytta eller.
annars en lugn kväll i allafall.
i morgon lovade jag lilleman baka tenneriffa pizza också kommer nog köpa också ett plagg.

Av anonym anonym - 2 januari 2021 23:15

vi vakande ganska tidigit i dag och gick käkade frukost.?
på morgonen så fick jag någon oro i kroppen nästan som att man själv ville krypa ur den. och det här har med o göra att älsklingen vill att jag ska flytta dit och medan jag känner att det är fel mitt lilltroll också.
och hur alla försöker få honom att förstå detta jag har ju mitt gymm här jag har min läkare på karolinska som har koll på min epilepsi också har min tandläkare tandhygenist som jag ska boka fortsättning följer hos nu angående tandlossningen har ju nu passerat den känsliga passagen nu.
i dag så blev det upp till fridhemsplan och titta lite på kalender men hittade igen som passade mig precis.
sen så blev äntligen sushi också till middag också och den var ju super god också den sushin.
så annars var kvällen lung också jag gjorde en kak deg ska baka dom i morgon.
och satt i soffan en stund och då såg jag älsklingen knuffa till mitt lilltroll så att han började stor tjuta och ville komma upp i famnen på mig också.
så berätta för mamma en stund om vad som hade hänt också.
älsklingen var jätte ledsen också eftersom lill trollet hade skrikit i örat på honom.
tyvärr kom detta som en chock för mig.
men inte arg men fick närmare påpeka att det är bättre att resa på sig o gå i väg i ett annat rum gå ut en liten sväng o räkna till 10.
men sen kollade vi på en film mm.
sen var jag trött.

min goda sushi

Av anonym anonym - 1 januari 2021 15:21

ny års aftonen var riktigt trevlig i går.
jag var trött i morse älsklingen var lite mer piggare än vad jag var så han började äta frukost med lilltrollet så kom jag upp efter en liten stund.
sen blev det att jag och älsklingen följde med mamma till st eriksplan och tog en promenad till vasa parken där lilltrollet åkte skridorskor med mamma älsklingen som höll honom jag fick inte via lilltrollet.
annars har det vart en lung dag i dag efter detta.
käkade lite lunch som var rödbetssallad o senpas sill.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards