Alla inlägg den 7 februari 2021

Av anonym anonym - 7 februari 2021 23:45

sov bra i natt men vaknade av att jag fick kramp i vaden från ingenstans. blev att massera 2 gånger.
medan älsklingen ännu låg och sov .
men kom upp ur sängen var strålande sol också dom här dagarna också.
så vi käkade frukost och sen bestämde att ta och gå ut ta en promenad också.
så promenad upp till fridhemsplan i sakta fart men det gick bra kom in på lindex och tittade och sen också in på h&m också se om man kunde hitta mamma kläder också som sagt.
men både lindex & h&m här på fridhemsplan har verkligen dåligt med mamma kläder.
så tog en fika så efter det så bestämde vi att gå hemmåt igen.
och då började foglossning igen så att man blev knäpp.
men som tur är ska jag fråga om varför jag har kräkts så fort senare på kvällen när man då har kommit fram till pojkvännen i eskilstuna.
och sen angående illamående tabletter med tanke på kryssningen som sagt den 23.4 april.
annars var det bara en lugn och skön kväll och nöjd med helgen och att pojkvännen förstog också angående det här med min trötthet och foglossning som jag har mm.
så han kom ju hit.
men så försökte vi ha ett snack med honom med tanke på att vi ska ha mötet den 15 februari om hur vi ska ha det mm.
och jag har sagt att jag har en son som trivs här och trivs på förskolan etc etc.
och sen samtidigt att man river upp saker hos mig också eftersom jag är uppvuxen här.
önskar bara att pojkvännen förestog detta med hur jag vill ha det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards