Alla inlägg den 8 februari 2021

Av anonym anonym - 8 februari 2021 23:45

först kom hon som städade på morgonen efter 10 minuter att jag hade klivit upp ur sängen.
och käkade frukost och lämna älsklingen på dagis också.
där jag stog och pratade med av fröknarna på förskolan som har haft hand om lilltrollets grupp.
och berättade om att pojkvännen var ganska velig kändes det som och sen att jag inte känner mig redo för att flytta eller och att pojkvännen har verka på någon noja på det hela.
men att jag skulle i väg till bb family stockholm och min barnmorska där för kontroller som jag förstog det hela.
mötet där gick bra kl 13:00 fick reda på att jag skulle göra en glukosbelastning nästa månad inte ett dugg roligt men men.
detta gjorde mig en aning nervös också med tanke på att man inte får äta något etc etc kommer ju att må skit dåligt ju risk för irritation mm också.
men annars gick det bra och i morgon ultraljud också.
men allt gick bra i allafall på mötet.
duschade o tvätta håret på kvällen och swn också raka håret på mig också.
och sen resten mm.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards