Alla inlägg den 10 februari 2021

Av anonym anonym - 10 februari 2021 23:45

nätterna har blivit skumma nu dom här nätterna.
orolig kropp sover till och från eller konstiga känslor i kroppen trodde jag tappade foten i natten på morgonen.
skulle egnetligen har tagit blod prov i dag men orkade inte gå kände mig sliten och älsklingen ringde mig också på morgonen efter lämna lilltrollet på förskolan.
vill ju att jag ska ordna ett moderskapstest vet att det är något som jag kommer och få runt vecka 24-25 så förstår ej varför han stressar mig med detta .
men bestämmde mig för att prata med den blivande mammorna i den här mammmagruppen som jag är med i fick samma svar så höll jag mig lugn helt och hållet och skrev till älsklingen också om detta.
men annars höll jag mig hemma dagen och bara ta lungt kände jag var trött.
på kvällen kom v berättade lite hur veckan hade varit mm.
i morgon ska jag köpa lite bebis saker och tänkte göra om min översta låda till bebis låda för alla öppnade saker och det som är oöppnat får ligga under skötbädden.
så det blir bra .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards