Alla inlägg den 16 februari 2021

Av anonym anonym - 16 februari 2021 10:18

mina nätter är inte ett ända dugg roliga nu.
vet ej om detta har med bebis att göra eller om det är något annat.
man går och lägger o försöker koppla av ta det lungt undvika tänka på så mycket saker också.
vet också hur viktigt den här vilan/sömnen är för mig och bebis men kan inte koppla av överhuvudtaget.
kroppen är lung c:a 15-20 min efter det så får jag ligga och massera magen ungefär från bröst höjd till buken ungefär och får hålla på så ett bra tag c:a en halv timme till en timme och när fasen har lugna sig på den punkten så då får benen spratt i från buken till vristerna så då måste jag upp och ställa mig i stället och göra små sakta rörelser lite bredbent.
och så här har man haft det nu i 2-3 veckor men tycker det har förvärrats.

Av anonym anonym - 16 februari 2021 08:40

sov inte så jätte bra i natt precis pga konstiga känslor i kroppen mm.
hade svårt o somna också har mycket tankar i huvudet också har haft mycket oro som sagt också.
men som ni redan vet och nämt tidigare också.
dagens möte som sagt och sen också det här som det ska pratas om i dag .
lämna lilltrollet på förskolan tillsammans med pojkvännen sen hem dricka en kopp kaffe innan mötet nere på stadsdelsförvaltningen.
mötet gick och lätt tyckte jag lätta att förstå såna saker .
men sa direkt rakt upp när dom började med mig att jag inte vill flytta först att jag har nattjouren och som har ansökts länge också.
och gått till kammar rätten och något till ställe också.
plus sen sonen som jag har sen tidigare som jag älskar av hela mitt hjärta .
men jag kände hur han tvekade där var det som och kändes.
förutom detta gick mötet bra i allafall om man säger så.
men sen ner till skatteverket och försäkringskassan där älsklingen skulle ha reda på lite saker angående föräldra penning som sagt.
men att dra upp det här moderskapsintyget igen var inget kul.
så det tog ungefär en timme det hela.
sen var det i väg till bebis butiken och kollade på sommarsuffletter vill ha en med röd med färg och fick tag på det också som sagt.
hade renga turen för dom har sluta tillverka dom också och hade 2 kvar av den också så.
så rena turen detta med detta köp bara åkpåsen/påsarna kvar o regnskydd.
så har vi fått ihop det viktigaste sakerna som sagt till vagen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards