Alla inlägg den 17 februari 2021

Av anonym anonym - 17 februari 2021 23:30

det är en lung dag hade haft ett ganska häftigt anfall i natt så har sen vart seg hela dagen.
fundera mycket på det här med att pojkvännnen och hans gnäll om pappaledighet som att jag kan göra något eller sitta o ta reda på allt detta som är hans syssla eftersom han blir pappa.

annars så har jag i dag suttit och kolla på market place och blocket men det var på marketplace.
fick tag bärselar en mer äldre modell och en nyare modell av den för 40 kronor båda 2 så kommer ta den äldre modellen till finland.
så frågade jag min farbror om han kunde hjälpa mig att få hem dom i från råsunda eftersom han har det närmare än mig till solna.
så jag slog till på dom 2 kände att det blir bra med dessa.
och sen senare hittade jag babyskydd som bortskänkes och som jag gjorde upp med att hämtas i morgon.
och sen hittade åkpåse från bugaboo som var mer för våren/hösten som intresserade mig.
så vinter åkpåsen fattas så har jag tillbehören till bebis och vagnen.
men nu mugghållare ska jag allt köpa såg att den som kom med är trasig invändigt.
sen senare på kvällen så kom v så satt och prata med henne en stund innan jag gick och la mig för att inte somna vid bordet.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards