Alla inlägg den 18 februari 2021

Av anonym anonym - 18 februari 2021 23:00

här är mina senaste köp eller närmare 2 av dom om man säger så då. :-) eftersom babyskyddet var bortskänkes som sagt och höll på att somna på tunnelbanan med detta i famnen.
men var först lite orolig att babyskyddet var för lite större barn.
men sen såg jag på lappen att det från
0- 12 eller 13 kg.

men jag är nöjd i allafall det är jag och mer kan man inte vara.

så först hämta babyskyddet i rågsved gränsen att jag somnade vid fridhemsplan kände mig ganska sliten.

sen hem och lämnade denna och sen vidare till odenplan hittade ganska lätt när jag förstog att det var förbi läkarhuset som jag .
och det var åkpåsen till vagnen är nöjd med den :-)
Men tänkte promenad från odenplan hem men kände att min foglossning inte riktigt var med i svängarna och började för förvärras vid vasaparken så då jag bussen till mariebergsbron och gick långsamt hämtade ut lite pengar som man farbror ska ha av mig för dom här bärselen som jag köpte .

nästa gång så blir det lite kläder i stället sen har man typ allt viktiga nästan.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards