Alla inlägg den 6 mars 2021

Av anonym anonym - 6 mars 2021 23:45

det blev en liten promenad in till stan i dag bestämmde vi medan mamma o lilltrollet var ute en sväng.
men blev en tuff promenad för mig i allafall för när vi kom fram till hötorget så då började det verka som fan i benen på mig har med den här foglossning att göra också .
men självaste promenaden var i allafall skön så det klagar jag inte på men kände att det blev bara en aning för mycket bara i ljumskrna och foglossningen.
men kom i allafall in på 1 h&m butik för att kolla på mamma kläder men hittade typ ett plagg som jag tyckte om som sagt.
men det var endå en skön promenad in solen sken och fint väder.
märkte också vid stora åhlens att det var en massa polisbilar som kom farandes titt som tätt också.
sen när vi åkte hem och var hemma kom mamma och berättade hon om nån sorts demostration inna i från i medborgarplatsen dom jag förstog saken.
sen annars på kvällen så var det mellon andra chansen vet inte riktig vad jag tycker om årets bidrag mm.
vissa var bättre än sämre mm.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards