Alla inlägg den 10 mars 2021

Av anonym anonym - 10 mars 2021 22:45

den natten wow så skönt som jag nu har fått sova har jag inte föräns innan jag fick reda på gradivteten.
det har varit mycket bebis tankar och funderingar haft oro i kroppen.
och nu bebisen som också har haft liv i lyckan i magen och sen kärleks full son också det har jag.
men pigg när jag lämnade lilltrollet och när jag kom hem.
slappade umgicks mycket med bebis och pratade med honom kände av lite rörelser också av dom fick mig att hoppa till också.
men själv dagen har vart lugn i allafall.
och det gick bra också för hämta lilltrollet som skulle upp i bergen vid förskolan som man själv också var ofta när man var liten. och sonens gudmor pratade med jag med också och fy fan vad hon måste klaga på min pojkvän visst vissa saker håller jag med om borde ha ordnats och inte skjutis upp som sagt så skulle kanske allt ha blivit smidigare och sen inte den krångelpellen med flytt att närmare ta tagit i det på en gång också och sen ekonomin som han är på mig hela tiden med också.

och som jag ärligt talat känner tveksamhet till som sagt eftersom jag aldrig har haft med något sånt att göra eller.



Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards