Alla inlägg under mars 2021

Av anonym anonym - 3 mars 2021 21:15

vaknade kvart i sju av att trollungen väckte mig han har ju börja vakna tidigare.
och satt han en stund hos mig satt vi och prata lite.
så var han och åt frukost och jag gjorde i ordning min frukost som sagt.
sen gick vi till förskolan och på hemvägen halkade jag självklart i backen pga all gegga som är där just nu.
så det kändes ganska pinsamt ska ta och tvätta skorna i morgon på kvällen.
så när jag kom hem så tog jag min andra kopp kaffe och började virka på lillens filt också.
nu när tofflorna/mössan är klar.
så är snart filten också klar som sagt .
så slappade en stund bestämde mig för att köpa hem planteringsjord så att man smått kan börja plocka fram drivhusen som jag har plus och bestämma sig för vad man ska plantera också i år.
plus skicka moderskapsintyget som skulle i väg.
så nu är mitt klart bara älsklingen .
annars bara tagit prata med v om det med pojkvännes allt velande som jag ruttnat på.

Av anonym anonym - 2 mars 2021 23:00

i dag fick jag resultatet eller kommer få resultatet på det här glukosbelastningen som jag var på är så jäkla nervös.
mamma lämna lillen på förskolan jag gjorde mig i ordning till mitt möte på mvc.n och gick dit.
nu skulle man ha själv ha munskydd på sig när man var där kändes väldigt skummt också jobbigt att ha på sig också och andas igenom fick någon sorts panik kan man nog allt säga.
men svaret så bra ut angående glukosen sam äggproteinet i blodsockret ända som behöver förbättras var mitt järnvärde men tar järn tabletter nu så .
det var pga missfallet 2018 som jag har dåligt järnvärde.
annars hem sen och bara ta det lugnt hemma.

Av anonym anonym - 1 mars 2021 23:45

lillen var vaken tidigare än vanligt halv sju så kände mig helt snurrig när man vakande också.
och somnade om gjorde jag en stund också.
dagen i dag hände det inte så speciellt mycket egentligen än att vara bara vara hemma virka klart bebis mössa så att man nu bara har filten om jag inte hittar på något annat.
i morgon blir det till mvc och min bm där också får höra vad glykos resultatet blir också.
så bara hemma i dag och på kvällen så sparkade bebis till mig i vid sidan på magen runt halv elva var det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards