Alla inlägg den 9 april 2021

Av anonym anonym - 9 april 2021 20:21

skulle ha ordnat mitt id kort i går men efter anfallet som jag hade på natten bestämde jag mig för att ändra datumet.
och bara ta blodprovet så det var gjort också, men var dock nervös att passet inte skulle ha gått.
men vackert väder och en långsam promenad till vårdcentralen som tog ungefär 10 minuter hela blodprovet.
och på hem vägen så kom en thomas betong bil för men själva trumman var lite längre och lite smalare var själva trumman.
och mörkgrön i stället men på lastbils hytten stog det thomas betong.
käkade lunch och sen efter det somnade vid bordet och vaknade av morsans sms om att hämta lilltrollet på förskolan.
jag fattade ingenting när jag kollade på klockan.
sen på kvällen ringde älsklingen och berättade vad som hade hänt chefen som kom som en chock med att ha fått corona akut in på sjukhuset och respirator nu 1-2 veckor när älsklingen sa sjukhus trodde jag först det var stress och nu hade gått rakt in i väggen också.
men hade insjukna snabbt i corona.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards