Alla inlägg den 17 april 2021

Av anonym anonym - 17 april 2021 11:19

dagen började ju bra i går höll mig till det jag tänkte göra också.
så kom ett anfall på natten mellan torsdag - fredag och som mamma bllev upprörd över också.
eftersom det var så längesen som jag hade ett anfall.
ringde ks och tyckte jag skulle komma in med ambulans också.
till intensiven som gjorde ju mig väldigt förbannad och blev argt som ett bi är fortfarande.
vilken jävla idiot till läkare som håller på och leker med medecinerna och tänker ej på hur jag tar det och hur kroppen kan reagera hur som helst och nu kom beviset på det fy fan.
efter detta så kommer jag inte lita ett dugg på människan.
äckliga sjukhus maten som jag inte tål eller tycker är gott eller.
kommer ha med eget till förlossningen som sagt .
så jag hoppas få slippa va kvar här är ganska besviken över detta som sagt.
förbannad vill hem till sonen och pojkvännen också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards