Alla inlägg den 4 maj 2021

Av anonym anonym - 4 maj 2021 23:15

blandade känslor i dag måste jag säga att det var.
eftersom mamma syrran & mitt lilltroll åker till villan i kväll.
och i går kände jag dom första förvärkarna när jag la mig först kände man att det rörde sig i magen utom ordenligt sen så blev mer som mensvärk och efter det lite mer som magknip.
sen hittade jag en skön liggställning så blev det hyfsat bra resten av natten.
i dag blev lugnt kollade på barn o sista barn kläder som behövs också som sagt.
det som jag la upp bild på tidigare under dagen plus en mamma klänning också så måste hitta som passar mig.
sen hämtade lilltrollet på förskolan och kände att jag kunde knappt hålla tårarna inne grymt jobbigt även om man vet att han är i goda händer och att man ändå ser honom snart i finland också nästa gång.
så satt med tårarna en stund också efteråt rinnandes för kinderna också.
men prata med kompis en stund som peppade upp en stund och sen också ringde mamma också från bil kön in till båten också.
och sen runt halv åtta började nya förvärkar plus ont i magen också så hann spela primetime med pojkvännen en stund också.
så kände jag av rejäla värkar 1-2 gånger plågsamma blev kass i magen t o m rejält lös i magen pojkvännen som ringde och kollade läget var bara att berätta hur det låg till.
men ännu förtidigt för att ta sig till förlossningen också.
sen senare fick bebis hickade som jag såg på högra sidan.
bucklade tilll sig då och då försökte filma .
och låg på sängen ett ??igjoreetu

Av anonym anonym - 4 maj 2021 14:26

här är dress 1
dom varma dagar som kommer

dress två som kommer användas daglig tid också .

plagg 3. bra att ha om man bara vill ha typ t tröja och blöja under dom varma dagarna

plagg 4. dom dagar när bara bodys behövs också som det kommer o göra.

pyjamas 1. så kommer det bli dessa plagg.
och själv 1-2 månader.

den med långa ärmar kommer få bli kväll alternativt pyjamas.
det andra dag dräkt.

denna tänkte jag mig att ha till båten till finland med tanke på att den har luva och kan då inte blåsa så mycket i nacken på bebis om man är på däck.
som jag älskar att vara.

detta är plagg till mig än så länge kommer ju behöva lite amnings kläder och en amnings sjal så man inte blottar brösten helt och och hållet plus skydda bebis också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards