Alla inlägg den 6 maj 2021

Av anonym anonym - 6 maj 2021 23:15

sovit som en stock riktigt skönt också.
och runt halv åtta ringde syrran och lill trollet påminde mig om stt jag skulle ta vaccinet i dag också.
undra hur vädret var men som i går regn regnit 2 dagar .
så har bara tagit lugnt funderade på inredningen av vagnen hämtade allt så jag kunde fortsätta med det senare i dag.
kollade på nån brittisk serie som jag började med i går men den var bra tyckte jag helt ärligt.
sen runt 14 gick jag hemmi från för att ta min vaccin spruta dos 1.
men skönt att ha det gjort i allafall nu en kvar.
och på hem vägen såg jag min mammas vännina tvärs över gatan vid busshåll platsen där jag tog vaccinet och en ambulans med saftblandaren på och morsans vännina där ambulans personalen förde fram cykeln till henne men visst man undrar ju vad som har hänt hade jag haft ork o kraft så hade jag gått dit och frågat vad som har hänt tänkte fråga mamma i morgon om vad som hänt.
eller om hon vet vad detta var för nått.
när jag kom hem så värmde jag upp lite mat satte i gång tv som sällskap och började lakanet som ska till vagnen .
tar på det när det är klart förhoppningsvis i morgon.
så lägger jag ut bilden här.
sen kom h hit och som gjorde mig irriterad pratade med kontoret efter ha hört angående om förvärkarna jaha då ska dom åka hem och lämna mig kvar ensam utan i stället tänka på att vänta tills den som avlöser kommer utan i stället lämna ensam fy fan vad respektlöst helt ärligt .
rätt upprörd helt ärligt över detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards