Alla inlägg den 9 maj 2021

Av anonym anonym - 9 maj 2021 23:45

sov riktigt skönt i natt killen snarkade inte på samma sätt eller på detta irriterande sättet med snarkningar.
den här tjejen som var här i natt var ren amatör på detta förlåt att jag sa så men lite tryggare skulle man ju känna sig om det var en med lite mer erfarenhet av ep.
kändes inte så bra direkt om man säger så .
hade bara läst om vad typ epilepsi är.
men hade mardröm natten mellan fredag- lördag som sagt vaknade mitt i natten av nån sorts panik o hög puls också.
men nu natten mellan lördag - söndag så var det nått annat sov gott och som en stock också.
men sen klev vi upp vid tio jag vaknade lite innan tio till och med.
gjorde ordning frukost bestämde oss att sätta oss på innergården och äta som vi gjorde så började det blåsa sen skulle vi till apoteket kollade på tv en stund , så hade jag satt byxor på mig etc etc tittar ut och ser att det regnar inte lite eller precis så vi tog paraplyer med oss och gick kallt var det inte i allafall.
så var vi ännu en gång för tidig med att hämta ut den medecin jag skulle ha måste vänta till 24 i stället suck.
så bara att vänta på att få hämta dom.
sen gem ordna medecinera till dossetten och vad händer jag tog illa vid när pojken höjde rösten åt mig för att jag skulle fatta nått av dom medeciner jag tar.
för att han inte förstå det var han så låtsades jag att det var mamma som inte ännu hade lärt mig bara för han inte skulle förstå nått ut av hans tonläge och höja rösten åt mug.
sen på kvällen tog jag fram på svt den här dokumentären om jakten på lasermannen får se vad jag tyckte om den kände en av dom här som blev skjutna men berättar mer i morgon vad jag tycke bara sett nu till avsnitt fyra.
plus prata med lilltrollet har jag också , gratta äldsta systern mm.
sen i kväll var det a som kom så könde man sig lugn.
fick i uppdrag av förvaltaren att ha koll pp kö tiderna när kommer o går.
vare sig om det är mina 2 eller bemanning företag .


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards