Alla inlägg den 12 maj 2021

Av anonym anonym - 12 maj 2021 23:45

i dag bestämde jag mig för att gå och det här blodprovet så att det är gjort jobbiga foglossning har man haft mm.
sen vart på språng också har man vart annars var det planerat eller tänkt mig i samma veva som när jag skulle till barnmorskan härom dagen.
men blev i dag och samma tjej som jag alltid gått till när jag har tagit blodprov.
sen snabbt till h&m en sväng köpte bebis kläder lite av det som jag tänkte mig oxh kan stryka från listan nu gick på 449 kronor.
sen hemma sen kollade jag på mailen och då hade jag mail om att den här tjejen m som fattar noll o googla på epilepsi fram för ansiktet på mig skulle vara här är nu till över morgon sen nån annan tjej.
prata med pojkvännen på både sms och telefon klagade om detta eftersom jag inte har nått förtroende.
men berättade för honom hur jag kände och det här med schemat och m skulle komma igen som jag kallade tomten för det märks långa vägar att hon begiper noll på det man har.
och blev lite pinsammt när hon kom skulle skriva till pojkvännen att hon hade kommit nu.
men cad händer att jag råka skicka till henne i stället att tomten hade kommit och då hade m redan kommit hit.
så skrev att det inte var meningen att hin skulle få sms utan var till en kompis så skickade fel skulle vart till en kompis och att vi pratade om tomtar så det var till kompisen aom jag låsadses skylla på.
men vi satt och snackade en stund så kom det man vänta på varför jag anlitar bemanning eftersom jag redan har personalen som är här.
problemet är ju att jag sjölv inte vet varför typ har detta med assistans när det redan har personal .
ända jag kunde säga var nått att det har vart och har ju vart var 4.e vecka och inte typ var så tidigare. sen låtsades va trött gick la mig låtsades vakna tre o sen svårt att somna om sen som jag gjorde men hann vakna innan lilltrollen ringde.

fram sidan på den här bodyn med shorts o mössa

bak delen på den bodyn med med mössan.

här är dressen som jag var helt kär i sen ett bra tag tillbaka .

här är 2 par byxor också bara överdelarna som fattades där.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards