Alla inlägg den 14 maj 2021

Av anonym anonym - 14 maj 2021 23:45

sov bra i natt och riktigt gott trots det var en ny person från bemannings företaget som kom hit kan kalla henne a väldigt pratglad mm så det gick bra.
och sovit gott också till och med vad jag för med nytt folk.
sen lagade frukost till mig och började kolla på dansk serie vargen kommer men berättar om den hur var när jag sett klart denna.
så det inte blir fel jag berättar om.
älsklingen ringde mig runt åtta halv nio tiden och fråga hur det hade gått så det var bara att berätta för honom vad jag hade tyckt jämnförde henne med den som var innan den här a som var i natt.
men la mig en stund i sängen och vilade mina höfter för att jag hafe haft så ont i plus foglossning så hjälper att ligga på sidan och göra mindre rörelser så att det mjuknat upp lite då och lättare att gå också känner att jag inte har något annat val än att göra så.
kom upp sen i allafall ordna gröten satte i gång serien vargen kommer och sen runt 12:00 - 12:30 ringde älsklingen och sa att han kommer tidigare också och jag fattade noll av det hela så berättade han att truman på bilen hade pajat och var det något med ena däcket också som strulade som gjorde han sluta tidigare också.
så var på g hem nu och ta tåget hit men pkte denna gång via flemmingsberg som han tycker blev billigare också.
så höll honom i sällskap tills han var framme pendel.
mötte upp han på tågstationen där jag hämtade upp honom behövde hjälp märkte jag.
annars en slapp kväll hade vi och trevlig .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards