Alla inlägg den 21 maj 2021

Av anonym anonym - 21 maj 2021 22:45

var grymt trött när jag väcktes i morse av h var inte änns utvilad till och med eller kände jag mig.
så efter att hon hade gått la jag mig i sängen för att koppla av en stund med att läsa nyheter lägga mig i en skön ställning för mig och magen också så klart.
så ringde lilltrollet mig som undra när jag skulle komma till villan.
sa att jag längtar efter honom och saknar honom så sa han till mig så att han saknar mig så mycket så att hans hjärta gått sönder.
sen prata med mammsen om remissen till medecinerna på lamictal tog blodprov lamictal.
jag hann med att ta en liten tupplur efter frukost och sen ringde mamma igen och fråga hur detta kom med.
sen var en sväng runt 12 till fridhemsplan lurade mamma med att jag hade gått tidigare.
för hålla henne lugn.
sen ringde syrran pratade med henne en stund .
sen fick sms av älsklingen också på hem vägen.
satte sen i gång tv.n och däckade i hop och sov ett par timmar.
satte i gång tvättmaskinen vaknade till av skyfallet som jag startade käka lite fruktsallad.
så kom älsklingen ,

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards