Alla inlägg den 26 maj 2021

Av anonym anonym - 26 maj 2021 23:45

denna början på dagen var inte som jag hade tänkt mig som sagt.
a väckte mig och jag la mig och vilade en stund pga värk vid höfterna.
pratade med lilltrollet en stund också gjorde jag.
så ringde älsklingen mig också höll på att baka scones när han ringde mig .
och när slängde in plåten i ugnen och satte mig vänta till dom var klara.
kokade kaffe och tog fram 2 stycken scones som jag hade till frukost också lämnade kvar resten på plåten och satte i gång tv.n också.
dock vet ej jag vad som händer efter en stund så var den beige filten på soffan borta och där och hittade den på sängen och mitt täcke det låg på golvet tillsammans med 2 gosedjur på golvet som annars sitter i soffan.
en scones hittade jag vid mammas låda där hon har spadar och andra små saker. till plantering.
så den sconsen slängde jag annars bara tagit lugnt berättade för älsklingen om detta också som bad mig prata med h som skulle komma i kväll och se vad hon trodde .
som jag sen tog och gjorde också som sa anfall på en gång.
blir att berätta för mammsen i morgon om dettta plus sen också angående om förlossningen också så att det är gjort.
sen annars har jag bara kollat på hockey vm här 3 st i dag av matcher.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards