Alla inlägg den 25 juni 2021

Av anonym anonym - 25 juni 2021 23:58

båtresan gick bra men vid frukosten väldigt ledsen och besviken men lyckades att inte börja gråta.
enligt mig äldsta sonens gudmor hade samma åsikt hur i helvete kan man tänka på att gå ut när man precis har fått barn som är knappt nån månad gammal och hur kan man då börja tänka på sånt så börjar fundera på att åka till sommar villan bara för att slippa se fyllan på pojkvännen mm tog verkligen illa vid mig av detta har aldrig hört nån nybliven förälder tänka på något sånt dom har prioriterat familjen som först lära bebisen bättre än någon utgång som sagt.
så är väldigt arg o besviken över detta helt ärligt det trodde jag aldrig så detta har med besvikelse att göra och inget med svartsjuka att göra.
och sen i dag är det midsommar afton och äntligen få träffa min äldsta son som jag har saknat så mycket så att man har t o m har haft tårar och gråtit också för jag har saknat honom.
så i dag har jag haft världens mys med honom efter att när lillen skrutten har somnat eller har fått mat.
så i dag blev kokobrasa jämfört när dom hade det 2018.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards