Alla inlägg under juni 2021

Av anonym anonym - 7 juni 2021 02:49

har var dåligt uppdaterad eftersom min förvärkar har nu gått till värkar åkt in till förlossning 2 gånger äntligen fått hit pojkvännen som tog beslutet i sista sekund att stanna kvar nu.
prata med mitt lilltroll som jag saknar som fan började grina som fan pga saknaden av honom och sen alla värkar som man har också så vill han ploppar ut nu.
men ska nu försöka hålla mig mera uppdaterad än dom här senaste dagarna som gått och hur skönt det är att pojkvännen förstog allvaret nu hur nära det är nu till förlossningen också efter 2 resor dit också.
och insett hur ont jag har svårt o gå svullna vrister svårt att få på mig byxor o trosor utan hjälp.
sen tagit beslut att berätta för mamma att syrran har tagit pengar av mitt lilltroll som är 120 kronor matsak samma men pengar nr ända jag våga berätta det för är pojkvännen.
ska försöka sova nu.
i senare ta bilder på mina vrister o sista gravid bild på magen om ett par timmar.

Av anonym anonym - 3 juni 2021 00:07

sov inget bra i natt alls pga gårdagens värkar som jag fick nu efter att jag hade handla på maxi i går.
så var utslagen på soffan i går och funderade på hur man skullle göra i dag också.
berättade syrran som ringde o berättade lite om små värkarna som förvärrades i går också .
och hur dom var i dag pratade med mamma som tyckte jag skulle ta kontakt med förlossningen men fick ej tag på dom så bestämde att hon skulle komma hit så skulle vi ringa tillsammans plus få älsklingen hit också .
som vi fick tog tid men tog ett tag i allafall.
så var han här runt 17 tiden o packade upp snabbt allt han hade med sig och sen for vi till förlossningen också .
dör dom gjorde undersökta mig vaginalt och sen hur bebis mådde och kollade pulsen och min puls mm.
var små besviken att ingen anlände men men.
men misstänker ändå snart.
sen prata med syrran och mamma också.

Av anonym anonym - 2 juni 2021 09:09

sov gott i natt men har börja bli jobbigt att ta sig upp mm.
syrran var hit nio tiden flr slippa stress .
tog bussen och kom fram och mötte denns udda läkare.
tog förgivet i allt ,att jag kan kunde om min ep och hur allt om jag har bebis i famnen o skuille få anfall.
sen spydisk angående mig & mamma.
sen till mvc och checka allt var ok som det ska.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards