Alla inlägg den 1 juli 2021

Av anonym anonym - 1 juli 2021 23:40

sov gott i natt men älsklingen var lite sur för att han inte fick älsklingen att somna om och kastade minisen napp i sängen och typ sa nu skiter jag i det här passade på att tjuvkika när han matade minisen så jag var snabbt dit och började nynna till honom lite olika barnsånger tills han lugnade sig igen och somnade.
var ju ganska besviken på älsklingen natten tidigare som typ vände bara ryggen åt mig och typ sa ingenting till mig när jag sa att ta det lugnt ha tålamod bebisar sprattlar med armar/ben när dom inte är vana med att kunna det efter vart i magen i 9 månader.
tycker att det räcker med att han har gjort mig besviken en gång angående om den här jälva ölrundan eller vad man ska kalla det när han inte ens nämnde det till mig utan bara få höra om hon tycker det är ok som jag sa direkt tack för den snällt att lämna mig med en bebis som man ännu inte riktigt känner så bra och bara gör mig stressad i stället.
många minnen av min pappa som kommer fram alkoholen är en del av orsaken till att han dog plus en syster med alkohol problem också.
plus att sitta o dricks 2 per dag man bara suckade nästan i stället lite oansvarigt mit sin bebis och sambo.
och sen mitt beslut om amningen så vill jag inte även om jag vill men vill inte se min minis få ta en massa blodprov kanske blir slapp igen som på förlossningen eller närmare bb.
så kommer pumpa för men massage för brösten kommer jag fortsätta med ut i fall kris situation om försökerhets skulle o läggs i kylskåpet eller frysen .
visst vill hellre amma men vill ha min son pigg och mår bra med endå ha i kris läge mjlkz
men. nummer tippen var trevlig

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards