Alla inlägg den 5 juli 2021

Av anonym anonym - 5 juli 2021 22:47

sov bra i natt men slutade med att man fick ha minisen mellan oss så somnade han.
sen vaknat halv tolv både i går och i morse eller närmare förmiddag.
så var vi in till brunnsparken i dag och promenerade vid båthamnen där hoppades lite på att se silja serenade.
sen gjorde älsklingen mig lite irriterad också.
och det är ju om det här med natt jouren stt göra och sen att allt handlar om mig för det ena till det andra är inte mitt fel att jag har min ep och att jag måste levs på det sättet.
blev sur för att jag sa ordet en vända till plus att hjälpa henne att packa ihop också med tanke på att min äldre son är väldigt av sig och så pass liten ännu att han inte vet vad packat ihop är som sagt.
så stämningen har dock inte vart så bra eller om man tänker så jag åker hör i från mot min vilja egentligen.
man måste ha fler barn för att ska förstå ens föräldra känslor.
men annars trevlig dag i helsingfors.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards