Alla inlägg den 12 juli 2021

Av anonym anonym - 12 juli 2021 00:48

sov bra i natt fick springa upp en gång i natt och mata minis.
men vaknade sen runt tio tiden och gick i vardagsrummet och hade pojkvännen där ich minis som skulle försöka sova.
och 10 minuter efter det la pojkvännen min arm över sig och började böla.
frågade först vad det var frågan om men sen så småningom började han smått säga vad detta handla om och hade med o göra hur han hade släppt allt.
jag försökte berätta detta för honom om att det här är något han får räkna med att livet blir annorlunda när man får barn och det är inte att göra bara hur man vill eller när det passar.
men har inte riktigt vela lyssna på mig när man nämnt något om detta eller ta det på allvar och som exempel trodde han hade läst på om barn mm för vara mer förberedd som han ej har.
men vet själv hur det kändes så jag försökte lugna ner honom.
prata sen med lilltrollet gjorde jag och sen bestämde jag och pojkvännen att gå in till stan och ta en fika där på teaterbaren som den heter.
så gick dit o tog en fika sen gick hem och annars bara en helt lugn dag.
sen haft en diskussion med en kompis angående mitt förhållande som sagt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards