Alla inlägg den 28 juli 2021

Av anonym anonym - 28 juli 2021 22:56

vaknade av skyfallet som kom och sen åsk knallarna men var bara jag och mitt större troll som hörde åskan på morgonen.
matade minis men kunde dock inte somna om sen och bara för att killen snarka sån blev han sur anklagade mig för att väcka honom är så grymt trött på det.
sen typ var inne hela dagen regnskurar till och från också som sagt.
tänkt annars en tripp in till helsingfors o slappa men skippa detta.
men vet inte längre vad jag ska helt ärlig fick höra ännu en gång ditt äckel till det större sonen och han ville inte änns leka fysiskt med typ leka kull eller liknande lekar eller något.
ta en tyg apa och leka med minis som han skulle fatta vad det är och sen somna framför bebisen ursäkta inte ok tycker det räcker med detta tabbandet nu.
och äta dygnet runt eller dricka sött det har börja äckliga mig aldrig nån sån sötsaks desperat person som han och inte bry sig om sin diabetes och hälsa.
detta har gjort att jag är äcklad av det helt ärligt och sen tagit förgivet att jag ska komma med på bröllop som inte har intressers mig eftersom det är jag vsrken träffa vet vem/vilka det är så ingen att vara obekväm så inte en chans.

mysigt med dessa små tassar och hur man känner o för ett bra banf bevisar till lit.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards