Alla inlägg den 30 juli 2021

Av anonym anonym - 30 juli 2021 22:09

i morse hade det visst kommit 3 rejäla åsk knallar en mamma men jag måste väl ha vart så trött då så att jag sov väldigt djupt om jag inte hann resgera på det.
men hade visst ryckt till hade jag gjort så antar på det sättet.
så det kanske var min reaktion på det hela i allafall.
men det har typ bara regna och åskat hela dagen som sagt.
kommit världens skyfall etc etc så verkligen tur att man var i helsingfors i går när det var toppen väder och inte regn eller ösregn eller.
men mamma skulle till nummela och köpa en batteri driven motor såg men jag vågade inte vara ensam hemma så killen stannade kvar med tanke på åskan med tanke på knallen som var på morgon kvisten.
och nackspärr har jag fått också som sagt nu pga nått vet ej.
men har ångest för det här med att jag inte får ha kvar ensamvårdnaden om minisen för det måste jag eftersom jag inte kan lita på killen efter jag sett vad han har gjort dom här veckorna här mot mitt större troll unge.
och accepterar inte det eller som sagt.
och har man börja en gång så fortsätter man och inget jag kan acceptera eller.

så här såg det ut hela dagen i dag

Av anonym anonym - 30 juli 2021 07:21

vi bestämde att fara in till helsingfors i sag var mer tänkt i går men eftersom det var trist väder så hade inte vart kul.
mitt större lilltroll ville följa sa han först men sen ändra sig vela fram och tillbaka men till slut bestämde vi att åker vi.
plattan är dubbelt viktigare än mig och katastro om mimmi inte är närheten .
fattar inte hur det kommer att blir när mimmi inte orkar mer.
men men stack sen och hade en hel dag i helsingfors.
men hitta inget större trollet trors att jag kollade.
och vid brunnsparken så stog 2 stridsplan hade vakter utan för.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards