Alla inlägg den 31 juli 2021

Av anonym anonym - 31 juli 2021 23:30

sov gott dock inte pojkvännen gnäller på att minis höll honom vaken och det sårar ju mig när jag hör honom gnälla typ hela tiden bara för han kissar på hans onödiga chips.
men jag gick upp med lilltrollet för både pojkvännen o mamma sov ännu men bad lilleman att hålla sig lugn inte smällaci dörrar eller eftersom minis sov som en stock när vi gick upp.
men annars lugn dag lite kyligare än dom andra dagarna.
och sky fallet i år och några åsknallar också.
senare på kvällen efter middagen så blev det bastu bad och sen packa.
Mår så jäkla dåligt av att fara där o från och vill inte göra det eller precis blir bara deppig och ledsen som sen går ut över andra i stället och började nästan att gråta när mammsen sa trevlig resa så jobbigt är det som sagt.
dock måste man ha typ 2, barn för att förstå detta eller som sagt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards