Alla inlägg den 3 augusti 2021

Av anonym anonym - 3 augusti 2021 23:15

sov gott i natt men dock lite oro för det här med testet på faderskapet som man skulle göra i dag.
lillen vakna till 2-3 gånger också men gick bra också .
inga anfall nu på ett tag eller så riktigt skönt måste jag säga.
käkade frukost runt 09:00 medan jag och lillen kom upp senare runt 09:20 ungefär satt och gruvade mig som bara den 

också och ren ångest också så klart  efter det han gjorde på lilltrollet också som sagt.

sen kom frågan om vårdnad och just då var det som jag fruktade att frågan skulle komma också eftersom jag vet vad jag vill.

jag litar på honom inom andra punkter med efter det han gjorde mot min större son det köndes inte okey alls som sagt.

så jag ville tänka på saken vad som är smidigaste om det ska vs gemensam eller om det ska vara  jag som har det eftersom han endå bor här så träffar han ju sonen i allafall. 

plus att jag hsr mer erfarenhet om ensamvårdnad också som sagt. 

och sen på bvc.n gick bra också.

fick rota vaccinet i dag också. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards