Alla inlägg den 4 augusti 2021

Av anonym anonym - 4 augusti 2021 00:30

vaknade i dag grinig och på halvt dåligt humör och har med att göra att pojkvännen inte tar allt på allvar som jag tror eller hoppades på att han skulle efter bvc mötet angående dessa punkter.?

1. barn och resor
2. saknaden till min större son ( åringen
3. mina känslor och respektera dom hur jag tänker o tycker angående min socialfobi som nu bara närmare förvärras.


när vi var på bvc.n när jag skulle göra en undersökning på hur jag mådde och jag mår ju bra efter förlossningen det gör jag.
Men dock jag är less och besviken på är att han tror det är bara resa hur som helst med en snart 2 månaders bebis bara för att jag ville till finland det har närmare att min 6 åring är där och rätt få träffa utan höra andra saker.
sen känner jag att jag blir lite dåligt behandlad att jag måste killen vet att jag har socialfobi och borde förstås och respektera och inte låtsas att den inte finns eller inte bry sig om som gjort att jag känner mig tvingad panikslagen obekväm vad är det så svårt att respektera?
jag är en människa med socialfobi som jag inte kan rå för och bli behandlad som det ej fanns eller existerar som jag har ledsna på och arg och besviken på att jag inte blir respekterad för närmare igonerad med andra ord blir ju stressad så kommet anfall om man har otur.
som gjorde att jag bokade båtbiljetter till finland i går för att inte bli utsatt för stress ej bra för ep.n eller. men tas ej på allvar.
åkte ut till pappas grav vår familje grav för att säga hej och efter det en rund tur till vaxholm rindö värmdö sen hem.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards