Alla inlägg den 5 augusti 2021

Av anonym anonym - 5 augusti 2021 23:45

sov gott men mycket panik och ångest angående detta med bröllopet som har gruvat vridigt och vänt mig hur jag kommer att hantera detta.
så vaknade i med tandvärk också som jag har haft c:a 2 dagar och blommade ut i dag redan på morgonen.
packade och ville inte ens tänka på vad jag skulle bli utsatt för också.
plus att jag saknar min son som äe i finland som också känns.
är väldigt ledsen och besviken på att det inte alls tars på allvar för att det känner jag och lite dåligt behandlad dom här sista veckorna mer efter han skrek ditt äckel till min son.
plus berätta för andra hur jag tog det utan att fråga först om det är ok att man gjorde detta.
så fel det kan bli och mycket missförstånd samtidigt men som jag skrev har kännt mig lite illa behandlad som sagt som jag nämnde.
i allafall i bilen satt jag med gråten i halsen pga värken i tanden och sen saknaden från sonen.
men sen brast det ihop helt och hållet började stört gråta så att mina ögon har var svullna sen runt 15:30 .
gått på ipren från o med det ordnades.
och sen i bilen när vi stannade så gick jag reda på utan förvarning att hans kompis h bodde tillfälligt där med tanke på vilket skick jag är sen panik så kände jag att jag inte orkade träffa nån pga paniken tandvärken som jag hade.
och vad gör pojkvännen då öppnar dörren till bilen o bakdörren och bara vrålar åt mig det ena till det andra typ som allt var mitt fel att jag har det jobbigt med tandvärk o saknaden av mitt större son och vad kan jag göra åt detta inte murr fel att jag har fått tandvärk mör piss av det och sen det andra men mäste man skrika åt mig som att det var mitt fel el lägga skulden på mig .
han får gärna gå på bröllopet men utan att blanda in mig och minis det som inte har med detta att göra eller bli till frågad om jag vill det.
sen pratade lite om med gråten i halsen att om hur vi ska göra angående boendet tyvärr kan jag inte göra så mycket har barn sen tidigare och han går före så sa det också som sagt till honom.
för jag kan inte åka hur som helst också därför jag vill ha ensamvårdnad också som sagt.
hellre säkra före det osäkra ich han skulle söka jobb men anklaga mig o skälla ut hjälper inget som sagt.
midsagen blev kelda soppa med svamp åt en halv portion vågar inte äta nått annat än detta.
när vi var tillbaks hemma.
sen busa med minis byta blöjs honom sen små se på tv och sen spela panda pop en stund o prata med den större sonen och med mamma

lite också.

men om han ska han ska skriks anklaga mug skölla på så vet jag vad jag knappt vad alls vill helt örlugt.

älskar man vill. .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards