Alla inlägg den 10 augusti 2021

Av anonym anonym - 10 augusti 2021 01:13

sov gott & vaknade automatiskt i morse runt 09:33 ungefär men hämta upp minis till söngen för att få ligga mellan oss som blivit viktigt för mig medan den andra tycker typ det är onödigt egentligen.
men inte för mig det stör mig väldigt mycket plus att jag inte litar på honom angående barn kategorin med tanke på efter att han slog till mun son och sa ditt äckel till honom och som sårade mig & riktigt förbannad eller närmare detta som hände i finland.

1. sa ditt äckel & slog till honim
2. skrek åt han sluta
3. sa ditt äckel
4. baktalat min son för sina föräldrar ? inte ok utan ha fråga mig om det är ok.
5. lyssnar bara på det han vill o inte ta på allvar detta
som gjort att jag inte längre kan lita på honom angående barn kommer nu allt gå orolig flr att det ska hända på nytt som sagt.
både på större sonen och minis detta har ju såra mig och har tappat till lit angående detta område.
efter frukosten så undrade jag vad vi skulle hitta i dag och som valigr få höra titta på tv och slappa inte direkt bra för min ep precis.
han tänker mycket på sig själv och klagar på detta gör han.

1. på mig
2. att han inte får diska hur han vill.
3. att jag är ego inom saker
4/ att jag inte städar
visst jag är en tjej som bor på kungsholmen ett finare område och löjligt med diskmaskin.
som sårat mig.
bara för att jag diggar mer modernt och smidigare.
och efter frukosten så tyckte han vi skulle gå skatteverket angående att skriva under gemensam vårdnad som jag direkt sa i från att jag inte vill men tanke på han ändå träffar sitt barn dygnet runt.
men då blev han sur i stället och straffar mig för jag inte riktigt vill och känner så blev på tvingad detta.
efter det ringde syrran ville ta en fika var bara skönt att hon hörde av sig.
så hade vi en kaffe typ men fy fan ångrar med vårdnaden men berätta för minis gudmor som genas som blev förbannad .
precis som jag .
annars en lugn dag för min del o .
men mailad först till dom att dom få stopp på det.
eftersom jag är arg o ledsen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards