Alla inlägg den 12 augusti 2021

Av anonym anonym - 12 augusti 2021 23:15

sov bra i natt och fick mysa med lillen också på morgonen en stund tills han började ledsna också.
underbart väder i dag och varmt och skönt också vi bestämde oss för att gå en promenad ut till värtahamnen och ta en promenad kolla priser och välja vilka datum som var billigaste etc etc.
underbarr väder att gå i och köpte en frapino på dit vägen vi båda.
väl vid värtan så bestämde vi oss för att åka den 13 september till helsingfors med silja serenade.
sen åkte vi in till stan och tog en fika på teaterbaren.
sen hem vägde mig tog en dusch ochv tog grekisk yoghurt med knäckebröd i.
och sen kolla på det här med dokumentären som går nu om estonia och vad som egetligen med fartyget. ? respekt till er överlevande plus anhöriga ?
men intresssant och veta vad som egentligen hände också.
sån trist i tragisk historia det här med estonia som sagt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards